Vidste du, at du selv kan løse mindre problemer uden at bestille et servicebesøg? Søg i første omgang efter problemet i vores hjælpeartikler.
Tekniker afgør, hvad der skal gøres
Teknikeren afgør i løbet af besøget om reparationen er økonomisk og teknisk forsvarlig at gennemføre. Vælger teknikeren ikke at reparere, så betaler du blot for et servicetjek.
Hvorfor skal du bruge os?
Du kan roligt betro os reparation af dit produkt. Vi er en autoriseret serviceorganisation med egne og kontinuerligt uddannede teknikere. Vi bruger desuden kun originale reservedele og udfører altid funktionstest af dit produkt efter reparation.
Hvad indgår i et servicebesøg?
-
1Servicebesøg
· Kørsel til den adresse, hvor produktet står
· Identificering af fejl - eventuel reparation
-
2Reparation
På baggrund af reklamationen udføres reparation med alle nødvendige reservedele.
Forsikring
Du har måske en forsikring, som helt eller delvist dækker reparation af dine hvidevarer. Din selvrisiko kan vise sig at være lavere, end prisen for en reparation. Kontakt eventuelt dit forsikringsselskab for ínformation om din dækning.