Kogeplade viser fejl E9

Senest opdateret 22-12-2022 07:30

Problem

  • Kogepladen viser fejlkode E9

Gælder

  • Integreret med elektrisk kogesektion
  • Integreret kogesektion med induktion
  • Fritstående komfur med elektrisk kogesektion
  • Fritstående komfur med induktionskogesektion

Løsning

  1. Hvis kogeplade eller komfur viser fejlmeddelelsen E9 i displayet, kan problemet ofte løses ved, at nulstille produktet.
    Nulstil ved at afbryde for strømmen til produktet i sikringsskabet i minimum 30 sek., tænd igen og kontroller om fejlen er væk.

  2. Hvis ovenstående ikke løste problemet, anbefaler vi at du booker besøg af en vores specialuddannede serviceteknikere.
    Du kan døgnet rundt nemt bestille et servicebesøg online, og selv vælge den ønskede dato for besøget.

Tip

  • Fejlkode E9 angiver et problem med et  elektronisk modul eller forbindelse
Bestil en servicetekniker
Bestil en servicetekniker

Har du brug for hjælp med dit produkt? Så kan du booke en servicetekniker som er ekspert i netop dit Zanussi-produkt og få en professionel og effektiv reparation. Følg linket nedenfor for at registrere og booke dit produkt.

Reservedele og tilbehør
Reservedele og tilbehør

Find originale reservedele til dine produkter i vores webshop og få dem leveret til døren.