Problem
- Hvordan registrerer jeg mit produkt
- Jeg kan ikke registrere
- Problemer med produktregistrering
Gælder
- Alle produkter
Løsning
Sådan registrerer du dit produkt
Electrolux/AEG/VOSS
- Log ind på din profil. Hvis du endnu ikke har oprettet en konto, kan du se hvordan du gør dette på side 3.
- Klik på “Registrér et produkt”/”Produktregistrering”.
- Du har nu to valgmuligheder:
Tag billede: Her skal du uploade eller tage et billede af produktmærkatet.
Under “Upload”-knappen er der envejledning til hvordan du gør dette.
Indtast manuelt: Her indtaster du enten model- eller produktnummer.
Der er en vejledning til dette under “Søg”-knappen.
Electrolux/AEG
- Når dit produktnummer er genkendt vil du kunne se en 1 eller flere modeller herunder.
- Klik på dit produkt hvorefter du vil blive ført til næste side.
- Hvis der nogen gældende kampagner eller tilbud til dit produkt, vil det blive vist for dig herefter.
- Hvis du ønsker, at tage imod et eller flere af tilbuddene skal du sætte kryds I felterne ud for tilbuddet.
- For at takke ja til tilbuddet, skal du acceptere vores betingelser og vilkår.
- På sidste side skal du fortælle hvor og hvornår du købte produktet. Tryk herefter på “Registrer”.
Electrolux/AEG
- Til sidst vil du få en opsummering af din registrering samt hvilke aktuelle tilbud du har takket ja til.
- Du vil i løbet af kort tid herefter modtage en bekræftigelsesmail på dette.
Zanussi
- Log ind på din profil. Hvis du endnu ikke har oprettet en konto, kan du se hvordan du gør dette på side 3.
- Klik på “Registrér et produkt”.
- Indtast dit produktnummer (se side x) og tryk søg.
- Find din model og klik på den.
- Hvis der er nogen aktive kampagner for dit produkt vil disse fremgå. Acceptér de tilbud du ønsker.
- Udfyld hvor og hvornår du købte produktet samt om du købte en udvidet garanti.
- Klik på ”Registrer” når du har udfyldt punkterne. Herefter vil du modtage en mail med bekræftelse om registreringen.